Marketingové tipy, články a příklady z praxe.

Jaké jsou hlavní důvody spokojenosti zákazníků?

03.03.2023

Spokojenost zákazníků je velmi důležitá a může nám ukázat naše nedostatky či případně změnit celou marketingovou strategii, proto je nutné analyzovat jaké jsou hlavní důvody spokojenosti našich zákazníků. 

Kritéria spokojenosti zákazníků

  1. Nízká cena
  2. Flexibilní přístup
  3. Vysoká spolehlivost
  4. Ochota prodavačů (zákaznické péče)
  5. Široký sortiment
  6. Úzký sortiment (profilace na určitý typ)
  7. Pohodlné a jednoduché objednání
  8. Delší záruka

Tyto kritéria jsou velmi důležitá u spokojenosti zákazníků, nicméně nejsou to jediné věci, na které si musíte dát pozor. To jak zákazníci většinou uvažují a jaké je jejich cesta jsme si říkali v jednom z minulých článků

Audio verze článku

pro web josefpajer.cz přečetl AI Tonda