Jaké jsou hlavní důvody spokojenosti zákazníků?
03.03.2023

Spokojenost zákazníků je velmi důležitá a může nám ukázat naše nedostatky či případně změnit celou marketingovou strategii, proto je nutné analyzovat jaké jsou hlavní důvody spokojenosti našich zákazníků.
Kritéria spokojenosti zákazníků
- Nízká cena
- Flexibilní přístup
- Vysoká spolehlivost
- Ochota prodavačů (zákaznické péče)
- Široký sortiment
- Úzký sortiment (profilace na určitý typ)
- Pohodlné a jednoduché objednání
- Delší záruka
Tyto kritéria jsou velmi důležitá u spokojenosti zákazníků, nicméně nejsou to jediné věci, na které si musíte dát pozor. To jak zákazníci většinou uvažují a jaké je jejich cesta jsme si říkali v jednom z minulých článků.
Audio verze článku
pro web josefpajer.cz přečetl AI Tonda