Content marketing krok za krokem

03.03.2020
content marketing
content marketing

O tom, že obsah je velmi důležitý jsem již psal v článku content is king. Nyní si ukážeme krok za krokem jak začít s obsahovým marketingem.

  1. Určení cílů
  2. Vytvoření svého zákazníka
  3. Určení strategie
  4. Prozkoumání konkurence
  5. Udělejte si audit vašeho současného stavu
  6. Plánujte
  7. Využívejte výzvy k akci
  8. Pište zajímavý obsah s příběhem
  9. Nepomlouvejte konkurenci
  10. Omezte slova jako NEJ-
  11. V jednoduchosti je síla, takový obsah dělejte
  12. Vyslechněte své zákazníky
  13. Propojujte obsahy, sociální sítě + blog atd..
  14. Svoje příspěvky propagujte, sdílením i placenou reklamou
  15. Sledujte statistiky a vyhodnocujte
  16. Tvořte hodně obsahu, ale kvalitního
  17. U videí dávejte i titulky
  18. Témata rozdělte na menší části
  19. Nezapomínejte na správné zarovnání textu
  20. Krátké odstavce
  21. Označujte u příspěvků místo nebo osoby
  22. Zpětně kontrolujte obsah i příspěvky
  23. Využívejte obrázky
  24. Uvádějte příklady

a další...

Využívejte těchto kroků k vylepšení a nastavení vašeho obsahu. V případě, že nevíte jaké příspěvky na sociální sítě vytvářet podívejte se na můj článek Top 20 ideálních příspěvků na sociální sítě.

S podrobným nastavením obsahového (content) marketingu vám mohu pomoci ve své službě Tvorba obsahu. Kde společně projdeme podrobněji tyto kroky a vymyslíme zajímavé obsahy pro váš web, sociální sítě a jiné.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.    


Přečtěte si další zajímavé články

Správa sociálních sítí je jedním z nejdůležitějších prvků marketingové strategie každé firmy. Často se mě lidé ptají, kolik vlastně stojí profesionální správa sociálních sítí v České republice. Z mé zkušenosti i na základě dostupných informací na trhu se ceny mohou výrazně lišit v závislosti na různých faktorech, jako je rozsah služeb, zkušenosti...

Jako někdo, kdo se pravidelně pohybuje ve světě online marketingu, vím, jak důležité je neustále se vzdělávat. Online marketing se vyvíjí rychlostí blesku, ať už jde o nové strategie, nástroje, nebo přístupy. Pokud se stejně jako já zajímáte o zlepšení svých dovedností, hledáte inspiraci nebo chcete prohloubit své znalosti, kvalitní knihy o...

Algoritmy sociálních sítí hrají klíčovou roli v tom, jak je váš obsah zobrazován vašim sledujícím a potenciálním zákazníkům. Znalost toho, jak algoritmy fungují, vám může pomoci optimalizovat vaše příspěvky a dosáhnout lepších výsledků. V tomto článku se podíváme na principy algoritmů oblíbených platforem, jak ovlivňují dosah vašeho obsahu, a...

Pokud se zabýváte SEO, digitálním marketingem nebo vlastníte webovou stránku, je pro vás Google Search Central nepostradatelným zdrojem informací. Google Search Central je oficiální platforma Google, která nabízí komplexní nástroje, doporučení a aktualizace pro optimalizaci webových stránek ve vyhledávání. V tomto článku vám představíme, co vše zde...

V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?

E-mail marketing je jedním z nejstarších, ale zároveň nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. I přes růst novějších marketingových kanálů, jako jsou sociální sítě, zůstává e-mail marketing jedním z nejlepších způsobů, jak budovat vztah se zákazníky a generovat konverze. Tento článek se zaměřuje na to, jak využít e-mail marketing k...