Content marketing krok za krokem

03.03.2020
content marketing
content marketing

O tom, že obsah je velmi důležitý jsem již psal v článku content is king. Nyní si ukážeme krok za krokem jak začít s obsahovým marketingem.

  1. Určení cílů
  2. Vytvoření svého zákazníka
  3. Určení strategie
  4. Prozkoumání konkurence
  5. Udělejte si audit vašeho současného stavu
  6. Plánujte
  7. Využívejte výzvy k akci
  8. Pište zajímavý obsah s příběhem
  9. Nepomlouvejte konkurenci
  10. Omezte slova jako NEJ-
  11. V jednoduchosti je síla, takový obsah dělejte
  12. Vyslechněte své zákazníky
  13. Propojujte obsahy, sociální sítě + blog atd..
  14. Svoje příspěvky propagujte, sdílením i placenou reklamou
  15. Sledujte statistiky a vyhodnocujte
  16. Tvořte hodně obsahu, ale kvalitního
  17. U videí dávejte i titulky
  18. Témata rozdělte na menší části
  19. Nezapomínejte na správné zarovnání textu
  20. Krátké odstavce
  21. Označujte u příspěvků místo nebo osoby
  22. Zpětně kontrolujte obsah i příspěvky
  23. Využívejte obrázky
  24. Uvádějte příklady

a další...

Využívejte těchto kroků k vylepšení a nastavení vašeho obsahu. V případě, že nevíte jaké příspěvky na sociální sítě vytvářet podívejte se na můj článek Top 20 ideálních příspěvků na sociální sítě.

S podrobným nastavením obsahového (content) marketingu vám mohu pomoci ve své službě Tvorba obsahu. Kde společně projdeme podrobněji tyto kroky a vymyslíme zajímavé obsahy pro váš web, sociální sítě a jiné.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.    

Audio verze článku

*pro web josefpajer.cz přečetlo AI   


Přečtěte si další zajímavé články

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.

Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.

Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.

PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.

UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...