Content marketing krok za krokem

03.03.2020
content marketing
content marketing

O tom, že obsah je velmi důležitý jsem již psal v článku content is king. Nyní si ukážeme krok za krokem jak začít s obsahovým marketingem.

  1. Určení cílů
  2. Vytvoření svého zákazníka
  3. Určení strategie
  4. Prozkoumání konkurence
  5. Udělejte si audit vašeho současného stavu
  6. Plánujte
  7. Využívejte výzvy k akci
  8. Pište zajímavý obsah s příběhem
  9. Nepomlouvejte konkurenci
  10. Omezte slova jako NEJ-
  11. V jednoduchosti je síla, takový obsah dělejte
  12. Vyslechněte své zákazníky
  13. Propojujte obsahy, sociální sítě + blog atd..
  14. Svoje příspěvky propagujte, sdílením i placenou reklamou
  15. Sledujte statistiky a vyhodnocujte
  16. Tvořte hodně obsahu, ale kvalitního
  17. U videí dávejte i titulky
  18. Témata rozdělte na menší části
  19. Nezapomínejte na správné zarovnání textu
  20. Krátké odstavce
  21. Označujte u příspěvků místo nebo osoby
  22. Zpětně kontrolujte obsah i příspěvky
  23. Využívejte obrázky
  24. Uvádějte příklady

a další...

Využívejte těchto kroků k vylepšení a nastavení vašeho obsahu. V případě, že nevíte jaké příspěvky na sociální sítě vytvářet podívejte se na můj článek Top 20 ideálních příspěvků na sociální sítě.

S podrobným nastavením obsahového (content) marketingu vám mohu pomoci ve své službě Tvorba obsahu. Kde společně projdeme podrobněji tyto kroky a vymyslíme zajímavé obsahy pro váš web, sociální sítě a jiné.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.    


Přečtěte si další zajímavé články

FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.

Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...

Generative Engine Optimization (GEO) je nová metoda optimalizace webového obsahu, která pomáhá zvýšit viditelnost stránek v generativních vyhledávačích, jako jsou BingChat, Google SGE nebo Perplexity.ai. Na rozdíl od tradičního SEO, které se zaměřuje na klíčová slova a odkazy, GEO přizpůsobuje obsah tak, aby byl lépe integrován do odpovědí...

Umělá inteligence (AI) je klíčovou technologií naší doby, která ovlivňuje nejen technologický vývoj, ale také ekonomiku, společnost a každodenní život. Jaké jsou jednotlivé úrovně tohoto vývoje a co nás může čekat v roce 2025 a dále? Tento článek popisuje pět klíčových úrovní vývoje umělé inteligence.

Správa sociálních sítí je jedním z nejdůležitějších prvků marketingové strategie každé firmy. Často se mě lidé ptají, kolik vlastně stojí profesionální správa sociálních sítí v České republice. Z mé zkušenosti i na základě dostupných informací na trhu se ceny mohou výrazně lišit v závislosti na různých faktorech, jako je rozsah služeb, zkušenosti...

Jako někdo, kdo se pravidelně pohybuje ve světě online marketingu, vím, jak důležité je neustále se vzdělávat. Online marketing se vyvíjí rychlostí blesku, ať už jde o nové strategie, nástroje, nebo přístupy. Pokud se stejně jako já zajímáte o zlepšení svých dovedností, hledáte inspiraci nebo chcete prohloubit své znalosti, kvalitní knihy o...