LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.
Jak využívat předprodeje a předplatné?
Předprodeje a předplatné jsou mocnou zbraní v době kdy není možné služby nabízet přímo nebo pokud máme produkt nebo službu, která se pravidelně opakuje. Například předprodeje hudebních akcí, divadla nebo třeba i knih a samozřejmě spousty dalších služeb i produktů.
Předprodej je dobrý marketingový nástroj jak získat zákazníky ještě před uskutečněním služby nebo dodáním produktu. Ve většině případů je cena za službu nebo produkt v předprodeji výrazně nižší a to je i lákadlo na nové klienty nebo zákazníky.
V době kdy není možné nabízet služby (karanténa nebo jiné omezení) nabízejte svým klientům možnosti předprodeje. Pokud mají podnikatelé omezené možnosti nabízet své služby, tak právě předprodeje mohou částečně udržet živnostníky nad vodou.
Komunikujte se svými zákazníky přes sociální sítě, email nebo telefonicky. Pokud máte stálé klienty, kteří k vám díky výjimečnému stavu nemohou docházet na určité služby, oslovte je právě s možností předprodeje služeb na pozdější termíny. Nabídněte jim v předprodeji slevu a nebo nějaký bonus navíc ke službě, abyste získali jejich pozornost. Třeba voucher nebo jiný poukaz.
Důležité je jim správně vysvětlit, že jim díky předprodeji výrazně pomohou vyřešit finanční situaci, která nevznikla vaší chybou, ale díky omezení pohybu a následné karanténě. Můžete také využít času a vytvořit nějaké soutěže pro všechny fanoušky nebo třeba jen pro nové předplatitele služeb. Další možnost jak získávat klienty díky předprodeji je ho časově omezit. Například: pro nové předprodeje do konce měsíce, nabídnete druhou službu navíc zdarma nebo třeba pro nové předprodeje sleva 20% atd...
Jde vytvořit opravdu hodně různých modelů předprodejů a předplatných. Pokud si nevíte rady, můžete mi napsat a já vám poradím.
Na závěr chci jen říci nespoléhejte se na stát, vezměte rozum do hrsti a začněte využívat všechny možné způsoby jak již nyní opět přilákat nové i staronové zákazníky. Nemusí jít jen o předprodeje a předplatné.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Audio verze článku
*pro web josefpajer.cz přečetlo AI
Přečtěte si další zajímavé články
Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.
V roce 2024 se sociální média stávají ještě sofistikovanějšími a konkurence je neúprosnější. Poznejte deset nejúčinnějších strategií, které vám pomohou vyčnívat z davu a úspěšně se prosadit na sociálních sítích.
Co je to nativní reklama?
Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.
Co je to PNO a jak se vypočítá?
PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.
Co to jsou UTM parametry?
UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...