Jak využívat předprodeje a předplatné?

12.12.2019

Předprodeje a předplatné jsou mocnou zbraní v době kdy není možné služby nabízet přímo nebo pokud máme produkt nebo službu, která se pravidelně opakuje. Například předprodeje hudebních akcí, divadla nebo třeba i knih a samozřejmě spousty dalších služeb i produktů.

Předprodej je dobrý marketingový nástroj jak získat zákazníky ještě před uskutečněním služby nebo dodáním produktu. Ve většině případů je cena za službu nebo produkt v předprodeji výrazně nižší a to je i lákadlo na nové klienty nebo zákazníky.

V době kdy není možné nabízet služby (karanténa nebo jiné omezení) nabízejte svým klientům možnosti předprodeje. Pokud mají podnikatelé omezené možnosti nabízet své služby, tak právě předprodeje mohou částečně udržet živnostníky nad vodou.

Komunikujte se svými zákazníky přes sociální sítě, email nebo telefonicky. Pokud máte stálé klienty, kteří k vám díky výjimečnému stavu nemohou docházet na určité služby, oslovte je právě s možností předprodeje služeb na pozdější termíny. Nabídněte jim v předprodeji slevu a nebo nějaký bonus navíc ke službě, abyste získali jejich pozornost. Třeba voucher nebo jiný poukaz.

Důležité je jim správně vysvětlit, že jim díky předprodeji výrazně pomohou vyřešit finanční situaci, která nevznikla vaší chybou, ale díky omezení pohybu a následné karanténě. Můžete také využít času a vytvořit nějaké soutěže pro všechny fanoušky nebo třeba jen pro nové předplatitele služeb. Další možnost jak získávat klienty díky předprodeji je ho časově omezit. Například: pro nové předprodeje do konce měsíce, nabídnete druhou službu navíc zdarma nebo třeba pro nové předprodeje sleva 20% atd...

Jde vytvořit opravdu hodně různých modelů předprodejů a předplatných. Pokud si nevíte rady, můžete mi napsat a já vám poradím.

Na závěr chci jen říci nespoléhejte se na stát, vezměte rozum do hrsti a začněte využívat všechny možné způsoby jak již nyní opět přilákat nové i staronové zákazníky. Nemusí jít jen o předprodeje a předplatné.