Články z marketingu a podnikání

Správný postup tvorby webové stránky je nedílnou součástí toho, aby web dobře fungoval, přinášel konverzace, přitahoval nové uživatele, byl optimalizovaný a dobře graficky i textově zpracovaný. V následujících řádcích si ukážeme správnou strukturu při tvorbě webu.

Dnešní doba směřuje komunikaci, marketing i prodej více do digitálního světa, než tomu bylo kdykoliv předtím. V důsledku tohoto vývoje se u většiny podnikatelů objevila zvýšená potřeba po digitální komunikaci vč. její automatizace a vyhodnocování. Uvědomili si, že jen tak jsou schopni uspět v nynějším rychlém konkurenčním prostředí.

Je tomu už pár let kdy přišel trend pravidelných placených online služeb. Nicméně až s pandemií se tento trend výrazně rozrostl a já se ptám. Je to dobře nebo špatně?

Akční plán je jednoduše souhrn všech činností většinou na měsíční bázi.

Pokud využíváte placenou reklamu třeba na facebooku, tak je důležité správné nastavení cílení pro vaši relevantní skupinu zákazníků.

Sociální sítě jsou pro mnohé uživatele nástrojem informací, zábavy, komunikace s přáteli, ale také mohou být velmi účinnou digitální vizitkou pro váš byznys v 21. století.

Recenze spokojených zákazníků jsou jedním z velmi důležitých faktorů webu. Někteří podnikatelé si to moc dobře uvědomují a snaží se je získat za každou cenu.