Články z marketingu a podnikání

V moderní době je naprosto normální, že lidé nakupují online a pomohla k tomu výrazně také pandemická situace za poslední rok. Jaké jsou ovšem hlavní výhody nákupu online?

Když stavíte dům, musíte mít pevné základy. Stejné je tomu u eshopu, pokud chcete prodávat své produkty úspěšně musíte mít pevné základy SEO a jedním z těch základů jsou právě TITULKY a POPISKY produktů.

Když chceme zvýšit věrnost k značce můžeme lidem nabídnout něco užitečného co souvisí s naší značkou.

Co je to vlastně vstupní stránka? Je to stránka, na kterou lidé přijdou jako první při přechodu například ze sociálních sítí nebo z emailu. Nemusí se jednat nutně o domovskou stránku.

SWOT analýza je jednou ze základních strategických analýz, která nám lépe určí na co se zaměřit a jak dál postupovat ve vašem byznyse.

Vstupní stránka neboli landing page je velmi důležitou součástí vašeho projektu. Chcete se dozvědět jak by měla vypadat? Co nesmí chybět a co je naopak navíc? Tak čtěte dál a dozvíte se to.

Chcete mít reklamu na největším prohlížeči na světě, na google? Kdo by nechtěl, že? Ale vy tam můžete být vidět a navíc vás to nebude stát ani korunu!

Influence marketing nebo také marketing vlivných osobností. Je to velmi účinná forma marketingu a propagace. Kdy veřejně známá osobnost přímo nebo nepřímo podpoří nějaký produkt nebo službu.

Zdravím, rozhodl sem se udělat čas od času článek o mém názoru na určité věci a témata. Tyto odstavce by měli sloužit hlavně k zamyšlení nad tématem správné investice.