Obchodní komunikace může být předem připravená taktika. Řekneme si jak můžete získat lepší výsledky pomocí jedné věty, která dává zákazníkovi pocit rozhodnutí.
Rychlé tipy a zajímavosti z marketingu.
Plánujete někdy nějaké kampaně? Nějaký projekt? Tak v tom vám channel neutral planning může velmi výrazně pomoci.
Minule jsme si říkali, jak může vypadat špatná komunikace v obchodním jednání mezi dvěma podnikateli, kteří navazují na obchodní spolupráci. Dneska si řekneme něco dalšího o komunikace se zákazníky.
Komunikace se zákazníky je velmi důležitá pro další obchodní spolupráci. Ukážeme praktickou ukázku jak NEkomunikovat a co NEříkat.
Facebook se neustále "vylepšuje" nebo spíše mění a některé věci co fungovali před několika lety už nemusí platit dnes.
Behaviorální marketing se zabývá analýzou nákupního procesu zákazníka.
Pro podporu prodeje je možné využívat významných událostí k propagaci nebo prodeji vašich produktů či služeb.
Dneska si řekneme pár zkratek v placené reklamě, se kterými se můžete setkat. Jde o ukázku několika příkladů, které se používají velmi často.
#36 Marketingový mix 4C
Tento marketingový mix se skládá ze čtyř částí začínající písmenem C a to konkrétně:
Správné umístění prodejních výhod v textu je velmi důležité. Řekneme si kam takové výhody umístit.
Tvorba virálních příspěvků na sociální sítě není nic jednoduchého a pokud nemáte dostatečné znalosti o tom jak jednotlivé sociální sítě fungují tak to může být dost těžké. Ale nemusí, občas nějaký příspěvek vyskočí jako virál z ničeho nic.
Při popisování vašeho produktu nebo služby vždy vyzdvihujete jeho skvělé vlastnosti, materiál, barvu apod... Ptáte se proč tedy dávat do popisku nějaký zápor něco negativního?