Na facebooku můžete vytvářet soutěžní příspěvky, které podpoří váš projekt a také vaše prodeje. Řekneme si pár tipů, jaké soutěžní příspěvky vytvářet.
Galaxie tipů a triků z marketingu
´´ÚVOD > MARKETINGOVÝ KLUB > TUTOVKY
Rychlé tipy a zajímavosti z marketingu.
#15 Jak získat kontakty na zákazníky?
Získání kontaktů pro případný remarketing nebo rozesílání obchodních nabídek je nedílnou součástí každého byznysu. Emaily lze získat různými způsoby.
#14 Jaké psát články na web?
Zaujmout pomocí svého blogu a článků je velmi důležité. Je to vlastně levná forma propagace svojí značky a také velmi důležité jsou články i z pohledu seo.
#13 Jak nastavit favicon?
Nejdříve si v krátkosti řekneme co to ten favicon je. Favicon je velmi malá ikonka o velikosti 16x16 nebo 32x32px, která je před titulkem webové stránky na liště v prohlížeči. Například seznam tam má červené S v bílém kruhu.
#12 Jak na nákupní bariéry?
Lidé si neradi zvykají na nové věci a stejně tomu je i u produktů a služeb. Pokud přijdete na trh s novým produktem nebo službou, musíte počítat s nákupní bariérou.
Vzájemná komunikace se zákazníky je obrovsky důležitá, nejen v offline prostředí například obchodu, ale také v online prostředí sociálních sítí, emailů nebo diskuzí.
#10 Proč je důležité získat zpětné odkazy?
Zpětné odkazy vám pomáhají ke zviditelnění vašeho webu. Získat zpětné odkazy můžete například: registrací do katalogů, z vašich PR článků v magazínech, ze sociálních sítích atd.. Nedoporučuje se nakupovat zpětné odkazy z různých link farem a inzertních služeb, kde vám sice mohou nabídnout desítky zpětných odkazů za pár korun, ale může se stát, že...
#09 Proč je dobré mít vlastní hashtag?
Při tvoření postů na sociální sítě je dobré vytvořit si nějaký vlastní hashtag. Samotný hashtag vám s největší pravděpodobností nikterak nezvýší zájem o vaše sociální sítě. Tak proč je dobré ho mít? Je to pro vás a vaše fanoušky určitý filter, pod kterém jsou všechny vaše příspěvky, které jsou poté snadnější na nalezení.
#08 Jak zvýšit zájem o svoje videa
Na videa lze pořídit reklamu a zvýšit tak jejich dosah, ovšem nemusí se vám nutně zvýšit i zájem o dané video.
#07 Jak fungují a co jsou persony
Persona je konkrétní popis vašeho ideálního zákazníka, určitým způsobem tím segmentujete trh a získáváte potřebné informace, které můžete využít dále pro rozvoj svého eshopu, webu, služeb atd.
#06 Jak a proč používat sociální sítě
Sociální sítě jsou v dnešní době opravdu nezbytné pro vaše podnikání. Díky ním můžete navázat kontakt s novými zákazníky a budovat si svůj brand. Důležité je pravidelné přidávání příspěvků a aktualizace informací. Hodně firem a podnikatelů sociální sítě podceňuje, nevyužívají je a je to velká chyba. Vylepšují image firmy, zrychlují komunikaci a...
#05 Jak na rozvržení webové stránky
Správné rozvržení a orientace na webu, výrazně usnadňuje pohyb návštěvníků webu. Například menu KONTAKT/Y je dobré mít v pravém horním rohu, neboť uživatelé jsou na toto rozvržení již zvyklý a nemusí zdlouhavě hledat. Naopak vlevo v rohu bývá většinou logo.
#04 Jak na menu kontakty
Velmi důležitá je na webové stránce sekce Kontakty. Správně nastavená stránka, zvyšuje důvěryhodnost celého webu a může být i klíčovým faktorem v rozhodování zákazníka. Pokud v menu kontakty máte třeba jen kontaktní formulář, snižuje to vaší důvěryhodnost. V menu by nemělo chybět telefonní číslo, email a formulář. Tyto tři údaje jsou...
Výpis všech marketingových článků (datum vydání)
- #75 Jak napsat ideální PR článek pro svůj web: Kompletní návod (říjen 2024)
- #74 Proč nejde indexovat webovou stránku? Praktický návod na řešení problémů (září 2024)
- #73 Jak efektivně využívat placenou reklamu na sociálních sítích pro růst vaší značky (srpen 2024)
- #72 Proč je video marketing klíčový pro vaši marketingovou strategii (červenec 2024)
- #71 5 tipů, jak zlepšit content marketing vaší firmy (červen 2024)
- #70 Statistiky sociálních sítí v roce 2024 v ČR (květen 2024)
- #69 4 Důvody, proč Vaše podnikání může selhat (duben 2024)
- #68 Influencer marketing: Jak najít správného influencera a jak s ním spolupracovat? (březen 2024)
- #67 Jak fungují algoritmy sociálních sítí a jak je využít? (únor 2024)
- #66 Co je to UGC? (leden 2024)
- #65 TOP 3 trendy v emailovém marketingu pro rok 2024 (prosinec 2023)
- #64 Jak si nastavit na webové stránky odpočítávání? (listopad 2023)
- #63 Co je to A/B testování? (říjen 2023)
- #62 Co je to videomarketing a proč ho využívat? (září 2023)
- #61 Co je to daily reach? (srpen 2023)
- #60 Jaké jsou hlavní typy hastagů na Instagramu? (červenec 2023)
- #59 Jak změnit písmo v Instagramu? (červen 2023)
- #58 Ideální délka popisku u instagramového postu v roce 2023. (květen 2023)
- #57 Statistiky facebook skupiny, proč se nezobrazují? (duben 2023)
- #56 Jaké emoce vyvolávají ty nejlepší facebook příspěvky? (březen 2023)
- #55 Co znamená zkratka KPI? (únor 2023)
- #54 Statistika facebooku a 3 zajímavosti o něm. (leden 2023)
- #53 Jak rychle zvýšit míru projeveného zájmu u facebook příspěvků? (prosinec 2022)
- #52 Jaké fotky dávat na sociální sítě? (listopad 2022)
- #51 Co znamená zkratka SERP? (říjen 2022)
- #50 Je krize ve skutečnosti příležitostí? (září 2022)
- #49 Jak správně sestavit rozpočet do PPC reklamy ve třech krocích (srpen 2022)
- #48 Jak nastavit facebook reklamu v roce 2022? (červenec 2022)
- #47 Jak získat organický dosah na facebooku? (červen 2022)
- #46 Marketingová strategie ve třech bodech (květen 2022)
- #45 Co je to Dwell Time? (duben 2022)
- #44 Jednoduchá přesvědčovací taktika. (březen 2022)
- #43 Co je Channel Neutral Planning? (únor 2022)
- #42 Jak NEkomunikovat se zákazníky 2. díl (leden 2022)
- #41 Jak NEkomunikovat se zákazníky. (prosinec 2021)
- #40 Kde najít facebook pixel? (listopad 2021)
- #39 Co je behaviorální marketing? (říjen 2021)
- #38 Jak využít významné události v marketingu? (září 2021)
- #37 Zkratky v placené reklamě. (srpen 2021)
- #36 Marketingový mix 4C. (červenec 2021)
- #35 Kam umístit prodejní výhodu? (červen 2021)
- #34 Jak na virální příspěvky? (květen 2021)
- #33 Jak využít zápor v popisku produktu? (duben 2021)
- #32 Jak správně vizuálně prezentovat? (březen 2021)
- #31 Jaká PPC reklama je nejvýhodnější? (únor 2021)
- #30 Jak se učit od konkurence? (leden 2021)
- #29 Jak funguje tvorba sdíleného obsahu? (prosinec 2020)
- #28 Jak získat důvěryhodnost? (listopad 2020)
- #27 Co to je konverze a konverzní poměr? (říjen 2020)
- #26 Co je landing page? (září 2020)
- #25 Co znamená zkratka SFS? (srpen 2020)
- #24 Kvantita nebo kvalita příspěvků na facebook? (červenec 2020)
- #23 Jak ZDARMA propagovat váš byznys přes google? (červen 2020)
- #22 Jak budovat značku na Instagramu (květen 2020)
- #21 Jak dosáhnout svých cílů? (duben 2020)
- #20 Jak na kvalitní SEO? (březen 2020)
- #19 Jak získat nové zákazníky? (únor 2020)
- #18 Proč je dobré používat řečnické otázky v reklamě? (leden 2020)
- #17 Jaké příspěvky na FB nejvíce fungují? (prosinec 2019)
- #16 Jaké přidávat soutěžní příspěvky na facebook? (listopad 2019)
- #15 Jak získat kontakty na zákazníky? (říjen 2019)
- #14 Jaké psát články na web? (září 2019)
- #13 Jak nastavit favicon? (srpen 2019)
- #12 Jak na nákupní bariéry? (červenec 2019)
- #11 Proč je důležitá komunikace se zákazníky! (červen 2019)
- #10 Proč je důležité získat zpětné odkazy? (květen 2019)
- #09 Proč je dobré mít vlastní hashtag? (duben 2019)
- #08 Jak zvýšit zájem o svoje videa (březen 2019)
- #07 Jak fungují a co jsou persony (únor 2019)
- #06 Jak a proč používat sociální sítě (leden 2019)
- #05 Jak na rozvržení webové stránky (prosinec 2018)
- #04 Jak na menu kontakty (listopad 2018)
- #03 Jak na obrázky na web? (říjen 2018)
- #02 Jak na příspěvky na facebook? (září 2018)
- #01 Proč je dobré mít facebook reklamy? (srpen 2018)
*některé starší články nemusí mít nejaktuálnější informace, neboť třeba facebook se často mění. Postupně budu všechny aktualizovat.
Sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)
Facebook reklama a příspěvky:
- #01 Proč je dobré mít facebook reklamy?
- #02 Jak na příspěvky na facebook?
- #16 Jaké přidávat soutěžní příspěvky na facebook?
- #17 Jaké příspěvky na FB nejvíce fungují?
- #24 Kvantita nebo kvalita příspěvků na facebook?
- #40 Kde najít facebook pixel?
- #47 Jak získat organický dosah na facebooku?
- #48 Jak nastavit facebook reklamu v roce 2022?
- #53 Jak rychle zvýšit míru projeveného zájmu u facebook příspěvků?
- #54 Statistika facebooku a 3 zajímavosti o něm.
- #56 Jaké emoce vyvolávají ty nejlepší facebook příspěvky?
- #57 Statistiky facebook skupiny, proč se nezobrazují?
Instagram a influencer marketing:
- #22 Jak budovat značku na Instagramu?
- #25 Co znamená zkratka SFS?
- #58 Ideální délka popisku u instagramového postu v roce 2023.
- #59 Jak změnit písmo v Instagramu?
- #60 Jaké jsou hlavní typy hashtagů na Instagramu?
- #68 Influencer marketing: Jak najít správného influencera a jak s ním spolupracovat?
- #80 Jak vytvořit úspěšný příspěvek na Instagramu: Kompletní návod
Obecné principy sociálních sítí a engagementu (míry zaujetí):
- #06 Jak a proč používat sociální sítě?
- #09 Proč je dobré mít vlastní hashtag?
- #34 Jak na virální příspěvky?
- #52 Jaké fotky dávat na sociální sítě?
- #61 Co je to daily reach?
- #67 Jak fungují algoritmy sociálních sítí a jak je využít?
- #70 Statistiky sociálních sítí v roce 2024 v ČR
- #73 Jak efektivně využívat placenou reklamu na sociálních sítích pro růst vaší značky
Webová stránka a SEO
Technické nastavení webu a UX:
SEO a viditelnost webu:
Copywriting a obsahový marketing
Obsahová strategie a tvorba obsahu:
- #14 Jaké psát články na web?
- #28 Jak získat důvěryhodnost?
- #29 Jak funguje tvorba sdíleného obsahu?
- #35 Kam umístit prodejní výhodu?
- #71 5 tipů, jak zlepšit content marketing vaší firmy
- #75 Jak napsat ideální PR článek pro svůj web: Kompletní návod
- #77 Jak vytvořit úspěšnou strategii obsahového marketingu krok za krokem
Copywriting a prodejní texty:
PPC reklama a performance marketing
E-mail marketing a lead generation
- Tvorba databáze a e-mailová komunikace:
Marketingová strategie a psychologie zákazníka
Budování značky a dlouhodobý růst:
Chování zákazníků a přesvědčovací taktiky:
Trendy a nové marketingové přístupy
Nové přístupy a technologie:
Video a vizuální marketing: